onsdag 23 mars 2011

Klematisbåge och lekstugesug

God kväll alla goda och glada! 
Ska verkligen erkänna att humöret inte är på topp idag. Trots solsken och planteringsglädje ligger det ett dunkel över mig denna dag. Kanske är det vårtrötthet eller så är det bara livets enkla frågor som gör sig påminda. Barnen har varit lediga från dagis idag så det fick bli några timmar i trädgården med staketbygge och lite vårblommor som kom ner nya krukor. Det är mycket kvar men man ska skynda långsamt och inte trötta ut barnen helt på sandlådan. Jag är på jakt efter en snygg bågformad spalje till trädgården. Tänkte att denna spalje skulle få avsluta det sista rummet i trädgården. För något år sedan så jag en läcker bild på några klematis i olika blå nyanser som klättrade på en böj. Klematisen är inhandlad så nu gäller det bara att hitta en passande spalje. Avslutningsvis villa jag bara annonsera att jag även letar begagnad lekstuga. Finns det någon som står i säljartankar så kontakta gärna mig. Kram på er alla onsdagsfirare! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar