onsdag 13 april 2011

Vad hände med veckan?

Nästan en hel vecka har gått sedan jag började skriva på det här inlägget. Någon auktion i helgen som gick blev det inte. Sonen drabbades av feber och tandvärk så vi kom dit för sent, allt var redan borta. Snopet! Då var det helt enkelt inte meningen att jag skulle få någon planch denna dag. Det blev dock en härlig och händelserik helg. Hade en god vän som gifte sig lite i smyg, men jag listade allt ut det och hurrade lite och skickade dit min fotointresserade sambo som bröllopsfotograf. Vädret var riktigt härligt och söndagen spenderades enbart i trädgården under solig himmel. Vi åt korv i bröd och jag planterade rosor, kiwiträd på stam och fyra klematis som ska klättra på min nyinköpta spaljébåge. Sambon sågade och byggde staket, ni kanske undrar hur mycket tid vi lägger på vårt staket, men jag kan grantera er att det är långt....bild kommer vid något annat tillfälle. Skickar in en färgglad och livfull bild denna lilllördag till onsdag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar