måndag 13 juni 2011

Tävling i balkongkänsla

Ett balkongliv kan vara ett härligt liv! Det behövs inte alls någon enorm trädgård att vandra runt i bara för att få lite uteliv och trädgårdsfeeling. Just nu pågår en tävling hos jovoto i hur man kan skapa kreativa miljöer och möbler till balkongen. Just dessa inspirerande och funktionella idéer är något som jag saknar när jag besöker möbelhandeln i sverige, så jag hoppas att det snart satsas ytterligare på uteliv i handeln. Mitt behov av skuggan är vid sommarhalvåret viktig. Därför föll jag pladask för denna härliga bädd, där både en känsla av tyg och växtlighet gör sig synlig.Tänk att få bre ut sig med en god bok och något kallt att dricka. En annan trevlig idé är det växande mönstret som kan omvandlas till tak, vägg eller ett helt rum. Fram för mer variation! Besök gärna jovot för att se alla bidrag i tävlingen.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar