fredag 17 juni 2011

Helgfeeling och scenbygge

Äntligen fredag eller jag ska väl inte klaga som haft lite oplanerad semester mitt i veckan! Det blev en utflykt till Kivik och musteriet på min födelsedag. I helgen blir det lugnt och jag ska ladda inför nystarten på måndag med nytt jobb. Jag har skrivit lite om vår nya skuggplats i trädgården som vill kallat scenen och idag kommer äntligen bilden som faktiskt togs för två veckor sedan. Platsen är absolut inte färdig och vi har sått gräs på de platser som ser fläckiga ut på bilden. Jag ville ändå visa hur det har blivit så här en bit på vägen. Själv är jag måttligt trött på före och efter bilder där man inte ser arbetet fram tills det fantastiska resultatet! Så visst känns det lite ofärdigt och skrämmande att visa ett delresultat men jag tycker ändå att det känns bra. Men vi vilar inte utan har en mängd nya projekt på gång. Så vi är redan i full gång med nästa projekt som innebär uppstädning och utveckling av en ordentlig plats för grillen. Trevlig helg på er alla...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar